18-05-2014 Aftellen 4..3..2..1.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Milan Iersel - WaarBenJij.nu 18-05-2014 Aftellen 4..3..2..1.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Milan Iersel - WaarBenJij.nu

18-05-2014 Aftellen 4..3..2..1..

Blijf op de hoogte en volg Milan

18 Mei 2014 | Curaçao, Curaçao

Het grote aftellen is begonnen. Nog 4 nachtjes slapen en dan nemen wij a.s. donderdag het vliegtuig naar Curaçao.

Milan gaat daar volgende week maandag aan zijn dolfijn ondersteunende therapie beginnen.

Dit alles is mogelijk gemaakt door de fantastische inzet van alle mensen (bestuur, vrijwilligers, wachtlijstouders, sponsoren, …) van Stichting Tess.

Wij hopen dat Milan net als voorgaande keren tijdens de therapie weer een aantal positieve ontwikkelingen gaat doormaken en dat jullie veel plezier beleven aan zijn weblog. Laat eens een berichtje achter, want dat vinden wij net zo leuk om te lezen als jullie hopelijk de weblog.

  • 19 Mei 2014 - 22:34

    Thera:

    Heel veel succes en wij wensen jullie een fijne therapietijd toe.
    We hopen binnenkort ook weer te mogen boeken.
    Doe idereen de groeten daar.
    Groetjes
    John Thera Lars en Daan van den Brand
    Wachtlijstgezin Stichting Tess
    En medetherapiegezin in 2011 van jullie!

  • 21 Mei 2014 - 20:32

    Noud Brands:

    Lieve Milan,

    Wat zal ik je komende tijd gaan missen in de taxi naar school!
    Maar uiteraard wil ik je veel succes en plezier toewensen tijdens je therapietijd.

    Groetjes (ook van mama) en tot gauw

    Noud - je taxi buurmannetje

  • 21 Mei 2014 - 22:08

    Ron Van De Wiel:

    Goede reis en veel plezier in Curaçao, we gaan jullie volgen!

  • 22 Mei 2014 - 11:01

    Juliette Verhagen:

    Wij wensen jullie een hele goede vlucht. Geniet de eerste
    paar dagen lekker van het land en weer. We wensen jullie
    heel veel plezier met de therapie.

    Groetjes tante juliette, ome Roland, Anouk en Rens

  • 22 Mei 2014 - 15:20

    W Van Iersel:

    Vandaag hebben wij Milan en zijn ouders naar Schiphol gebracht.
    Al vroeg in de morgen werd Milan wakker gemaakt maar onderweg naar het vliegveld was hij klaar wakker en wist hij wat er ging gebeuren.
    Nadat de koffers afgeleverd waren zijn we koffie gaan drinken en was het weer zo tijd om door de douane te gaan.
    We kregen van Milan nog een flinke zoen en weg waren ze.
    Om 10.10 uur gingen ze de lucht in en stonden wij ze op het dakterras uit te zwaaien.
    We hopen dat ze een fijne reis hebben en dat ze goed op Curacao aankomen.
    Milan veel plezier en succes met de therapie.

    Groeten,

    Opa en Oma van Iersel.

  • 02 Juni 2014 - 19:43

    Marion Lauwers:

    Hoi Jolanda ik heb met plezier jullie belevenissen gelezen. En vooral mooi om te zien hoe Milan geniet. Heel veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milan

Ik ben Milan van Iersel en ga in Mei 2014 (week 22 en 23) voor de derde keer dolfijn ondersteunende therapie volgen op Curaçao. Na in 2011 via Stichting Tess te mogen gaan ga ik nu voor de tweede keer via Stichting Tess. Tijdens en na de voorgaande twee therapieën heb ik mij positief ontwikkeld (beter luisteren, minder (aantal, duur, geluid) driftbuien, meer oog voor de omgeving, veel minder met spuug spelen, zonnebril en –pet ophouden). Ik heb een ontwikkelingsniveau van ongeveer 15 maanden. Mijn motorische vaardigheden zijn het best ontwikkeld, maar mijn communicatieve en sociale vaardigheden lopen achter op mijn ontwikkelingsniveau. Na allerlei onderzoeken is bij mij een afwijking gevonden op het 23e chromosoom paar (Jongen = XY, Meisje = XX). Op dit chromosoom paar is een duplicatie(=verdubbeling) van een klein gedeelte op het X-chromosoom vastgesteld: zogenaamd microduplicatie Xq13.1 Volgens de arts is dit ZEER waarschijnlijk de oorzaak van mijn ontwikkelingsachterstand. Op het moment van vaststelling was deze afwijking nog nooit eerder beschreven en kon het niet met 100% zekerheid worden gezegd. Daarom kon er ook nog niets worden gezegd over mijn verdere ontwikkeling. Begin 2013 zijn wij via deze weblog in contact gekomen met een moeder met een zoon waarbij dezelfde afwijking is vastgesteld. Ondertussen is bij een derde jongen in Nederland ook deze afwijking vastgesteld. Momenteel is onderzoek naar de afwijking gaande in Groningen en moeten wij wachten op de uitkomst. Ik hoop dat ik tijdens de therapie weer een aantal positieve ontwikkelingen ga doormaken en dat jullie veel plezier beleven aan mijn weblog. Laat eens een berichtje achter, want dat vinden wij net zo leuk om te lezen als jullie de weblog. Groetjes Milan

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 56837

Voorgaande reizen:

24 Mei 2017 - 13 Juni 2017

Dolfijn therapie 2017

22 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Dolfijn therapie 2014

12 April 2013 - 30 April 2013

Dolfijn therapie 2013

23 September 2011 - 10 Oktober 2011

Dolfijn ondersteunende therapie Curacao

Landen bezocht: